4Tuning
Filme
Scurt Metraje
Stiri Online
Anunturi de la forum
Cautare
Sustine-ne
Contact
Regulament
Editare profil
Mesajele proprii
Seriale
Scoala...

Conectare

Mi-am uitat parola


Scoala... R0Y0A
Fa-ti cont logheaza-te si posteaza ... Poti raspunde la orice subiect doresti cu contul tau official !
Vrei sa dezbati, ai o problema poti deschide un topic nou !
CONECTEAZA-TE PENTRU A DISPAREA ACEST MESAJ !!!
INREGISTREAZA-TE sau CONECTEAZA-TE
X


Scoala... 555015_476819839039988_1523718949_n
Scoala... Befunk11



tmfdbx

tmfdbx
Membru fidel
Membru fidel
M-am gandit ca ar fi interesant sa facem caterinca pe seama scolii deoarece asta ne piseaza cel mai mult pe majoritatea dintre noi... Deci puteti sa radeti de cat de idioti sunt unii profesori, cat de tocilari sunt unii colegi, etc.
Incep eu prin a va povesti ce s-a intamplat odata dupa ora de franceza la scoala... Babaciunea aia, fosila obosita sclerozata, ne-a tinut in pauza ca de obicei, pentru ca ne asculta pana al fara un sfert si apoi se apuca sa predea, dar asta e alta poveste Nu in fine. Un coleg mai zurliu asa, a scuipat-o pe fusta dupa ce s-a intors cu spatele.. era o mare linie alba lipicioasa si scarboasa pe fusta ei gri Nu)) proasta nu si-a dat seama si tot holul de la noi din clasa pana la cancelarie nu mai putea de ras Nu))

Admin

Admin
ADMINISTRATOR
Ooo asta e bine Nu imi aduce aminte de un fost profesor de generala, ce face cam la fel... statea ne explica vorbea aberatii si ne tinea tot pauza cateodata, venea alt profesor la ora si il gasea in clasa Nu
Daca aveam 2 ore una dupa alta la fel... o colega la fel ia dat cu pasta corectoare ... bine ca nici in ziua de astazi nu cred ca s-a luat... il pata cu cerneala si apoi ii spunea ca e murdar si il stergea Nu
Era dement... de matematica era !

Kaioshin

Kaioshin
Membru cu experienta
Membru cu experienta